Lipiec-Sierpień 2023

Katarzyna Bocheńska-Włostowska Hygge: Koncepcja i wpływ na dobrostan społeczny i emocjonalny s. 2
Katarzyna Bocheńska-Włostowska Scenariusz lekcji: Hygge – klucz do szczęścia s. 5
Marek Błaszczyk Znaczenie kryzysu w drodze do sukcesu s. 8
Anna Watros Poczucie wpływu – wewnętrzna moc s. 11
Agata Sierota Uzależnienie od uczenia się – scenariusz zajęć dla uczniów szkół średnich s. 14
Wojciech Kreft Teleportacja do Krainy Marzeń VR – czyli wirtualne światy edukacji, profilaktyki
i terapii – cz. 2 s. 17
Janusz Rusaczyk Formy, metody i programy edukacji ekologicznej w przedszkolu s. 21
Agnieszka Lejko Deficyty sensoryczne w procesie uczenia się dzieci w przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym s. 24
Magdalena Skorupka „(Samo)Regulacja dla Każdego” – o co w tym chodzi? s. 28
Zuzanna Jastrzębska-Krajewska Dlaczego RUCH + MUZYKA = MATEMATYKA? s. 32
Patrycja Guevara-Woźniak Wokół przemocy, krzywdzenia i traumy… s. 34
Magdalena Popławska Rozwiązywać problemy s. 37
Aleksandra Stolarczyk Nie dać się zwieść stereotypom, czyli o sztuce ich przełamywania s. 39
Wiktoria Sudoł Kondycja psychiczna dzieci i młodzieży s. 41
Ewelina Prędka-Pawlun Depresja dzieci i młodzieży s. 43
Maria Engler Dogadać się z nastolatkiem s. 45
Janusz Rusaczyk Prawo karne w obliczu przestępstw dzieci i młodzieży s. 47
Katarzyna Kwiatkowska „koMIX ŻYCIOWY”, czyli gra o życiu z wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych, cz. 2 s. 51
Przemysław Kaca Syndrom nieobecnego ojca pokolenia Y s. 53
Alicja Dołowska Wakacje na gigancie s. 57
Maria Kożuchowska O dobrych i złych sekretach s. 59
Kinga Klaś-Pupar Platformy balansacyjne. Rozgrzewka s. 61